• 5 APRIL 2022

    3 INTERESSANTE SEMINARS OVER HET SALES PLAYBOOK

Ontdek hoe je sales leuker en veel succesvoller maakt en schrijf je in voor een seminar

Hoe mooi de producten of diensten ook zijn, hoe betrokken de collega’s…..  zonder klanten heb je geen bedrijf.  En een bedrijf wordt pas echt winstgevend, als er regelmatig mooie klanten bijkomen.

Sales – en de marketing rond sales – speelt hierin een essentiële rol.

Maar hoe doe je sales? Wat is de strategie? Hoe kan je het proces het beste inrichten?

Vreemd genoeg is deze kennis en ervaring binnen een bedrijf vaak niet vastgelegd.  Veel mensen doen sales daarom op hun eigen manier.

En dat is jammer. Want als de rode lijn van het salesproces duidelijk omschreven is, heeft iedereen daar baat bij. Verkopers, accountmanagers, projectmanagers en marketeers.
Speciaal hiervoor heeft Sales-drive het Sales Playbook ontwikkelt. Het ultieme document om deze kennis te structureren.

Wat is het Sales Playbook?

Het Sales Playbook is een digitaal document waarin o.a. de volgende kennis is vastgelegd:

  • Wat is de meest effectieve manier voor ons om nieuwe klanten te winnen?

  • Hoe volgen we binnenkomende aanvragen op?

  • Wat is het profiel van onze Perfecte Klant?

  • Hoe scoren we 67% in gesprekken?

  • Wat is onze Mind-blowing Sales pitch?

  • Hoe buigen we bezwaren om in voordelen?

  • Wie zijn onze belangrijkste concurrenten? Waarom zijn we beter?

  • Wat zijn de sterkste voordelen van ons bedrijf?

 

De antwoorden leg je vast in het Sales Playbook. Daarbij word je begeleid door een coach van Sales-drive. Die neemt je stap voor stap mee in het proces. Per stap krijg je uitleg, voorbeelden van hoe andere bedrijven dit doen en werkboeken om de aanpak voor jouw bedrijf vast te leggen.

Op die wijze ontstaat bijna als vanzelf een Sales Playbook waarin het salesproces van A tot Z is vastgelegd.  Het Sales Playbook is dan ook geen theorieboek, maar een uniek en waardevol document waarin het salesproces specifiek van jouw bedrijf is vastgelegd.

Het Sales Playbook wordt al op grote schaal toegepast en verovert snel terrein in het MKB. In Nederland is Sales-drive de belangrijkste partij. Inmiddels zijn duizenden bedrijven geïnspireerd met de werkwijze.

Drie seminars op kore termijn

1. Gratis introductiewebinar over het Sales Playbook

Op 5 april van 10.00 – 11.00 kan je gratis deelnemen aan een introductiewebinar over het Sales Playbook. Je ontdekt de 6 drivers van sales. Deze sessie wordt georganiseerd door  Sales-drive zelf.  Ook deze sessie is voor ondernemers, marketeers en sales. Doe vooral met een team mee!

Inschrijven kan via deze link


2. Nima Masterclass Sales

We zijn er trots op dat het NIMA een gratis online Masterclass over het Sales Playbook van Sales-drive organiseert. Bedoeld voor ondernemers, marketeers en sales.
Voor het Nima is het Sales Playbook de ultieme verbinding tussen Marketing en Sales.

Datum: 29 maart van 12.00 tot 13.00. Doe vooral met een team mee! Als het aanspreekt kan je / je team deelnemen aan vervolgsessies.

Meer informatie en inschrijven via deze link

 


3. Het Groeicollege

Op 21 maart organiseert NL groeit samen met de Erasmus Universiteit en Nyenrode het ‘Groeicollege in een dag. Tijdens deze dag staat GROEI centraal, waar sales uiteraard onderdeel van uitmaakt.

Op deze dag volg je 6 minicolleges door 4 hoogleraren en 3 topondernemers. In een van deze onderwerpen staat het Sales Playbook van Sales-drive centraal.

Deelname aan deze dag kost slechts € 395,- all-in (ex BTW) en is alleen voor ondernemers. Als deze dag aanspreekt, start op 4 april aanstaande een vervolgtraject van 6 maanden, waarbij  je een persoonlijk groeiplan ontwikkelt op verschillende groeithema’s.

MEER INFORMATIE: VIA DEZE LIMK