• SALES-DRIVE

    KLANTEN

Referenties

Emma de Jong, Community Manager GrowFastForward

De deelnemers waren razend enthousiast! Gemiddeld gaven ze jou een 9.3! Je hebt het echt superleuk gedaan, jouw energie spat van het scherm af.

Michael van der Felz, Growth Manager, TriplePro Groningen

Wij hebben ontzettend genoten van de inspirerende webinars.

Sharif Sharafedinne, Commercieel manager, Foryoumedia, Groningen

We hebben ervan genoten en veel van geleerd, maar ook veel bevestigen gekregen dat we op de goede weg waren. Super goed gedaan! Mijn collega's zaten echt met gespitste oor te luisteren en wijde ogen informatie aan het opnemen.

Jeffrey Werner directeur. Tech Bakery, Almere

We hebben heel erg genoten van de webinars. We zijn geïnspireerd om dingen in ander perspectief te plaatsen, nieuwe producten te bedenken, nieuwe manieren om klanten te benaderen.

Peter van Ee, directeur, Leo Healthy Business Catering

De webinars hebben het team van Leo Healthy Business Catering geïnspireerd en gemotiveerd. Met behulp van het Sales Playbook gaan we meer structuur creëren in ons sales proces. We zijn zeer tevreden en gaan aan de slag met de handige tip & tricks!

Merik te Grotenhuis, Directeur CG Market Research

Het Sales Playbook heeft de salesdrive enorm aangezwengeld bij ons bedrijf. Het allerleukste is dat collega's die dachten niet commercieel te zijn door deze aanpak opeens commercie leuk zijn gaan vinden! Het Sales Playbook heeft daarmee voor ons echt ongekend rendement. Doen!

Edley Tanoh, Interswitch, Sales Manager

We hebben de webinars over het Sales Playbook gevolgd. André heeft met zijn enthousiaste en interactieve aanpak mij geïnspireerd op het gebied van acquisitie. Met zijn advies gebruik ik hetgeen waar ik goed in ben om nieuwe klanten binnen te halen.”

Mariska van Wegen, Directeur Fuse Consultancy

FUSE heeft met veel plezier deelgenomen aan de webinars over het Sales Playbook. Andre Hagelen is een professioneel en enthousiast motivator en heeft ons nieuwe inzichten gegeven over hoe we met sales kunnen omgaan. Dank je wel!!!

Bruno Leal, Sales Manager Pricon

Wij zijn blij dat wij mee hebben gedaan aan de Webinars over het Sales Playbook. De Webinars waren qua kennis op korte termijn toepasbaar en gaan wij op lange termijn gebruiken om de verkoop van onze dienst nog verder te verbeteren.

Erik Hagens Transport, Venlo

Samen met Sales-drive / Andre Hagelen heb ik het Sales Playbook geïmplementeerd. Het Sales Playbook zorgt voor structuur in je organisatie waar het de verkoop betreft. Bovendien is André zeer bedreven en inventief in marketing toepassingen. Echt een aanrader.

Nina Brugman, Commercieel manager Swink Internet

Sales-drive heeft ons met het Sales Playbook erg geholpen om aan de slag te gaan om het juiste ritme van acquisitie te pakken te krijgen. En we merken direct resultaat! Daarnaast zijn ze fijn kritisch op onze positionering, daar ligt verbeterpotentieel waar we echt wat mee kunnen. De online training heb ik als pragmatisch en prikkelend ervaren.

Robert de Groot, CEO Nearshoring Group, Mijdrecht

Het Sales Playbook vind ik zeer interessant omdat je hiermee het sales proces kunt structureren en professionaliseren. Als gelijktijdig de marketing engine (social media) aangaat, dan heb je als bedrijf een sterke combinatie om nieuwe klanten aan te trekken.

Jim van Heijningen, Directeur, DSO Cleaning

Ik ben het bedrijf, het DNA. Ik weet dus alles van het bedrijf. Maar dat is ook een risico, want daardoor sluit er automatisme in. Het is daarom goed om zaken vast te leggen. Daardoor voorkomen we dat het automatisme wordt. Daarnaast hebben veel te maken met tenders. Door vast te leggen hoe we deze het beste kunnen aanpakken en wat we het beste kunnen sturen, kunnen we erg veel tijd winnen. Het maken van het Sales Playbook kost veel tijd kost, maar het scheelt me ongelofelijk veel tijd daarna. We hoeven niet steeds weer opnieuw het wiel uit te vinden.

Martijn Bloem, Sales, Brandon

Het heeft me geïnspireerd om op een heel andere manier naar het salesproces te kijken. De manier van vragen stellen en de manier van antwoorden. Met name de woorden “juist daarom” heb ik direct opgenomen. Ik denk zeker dat het van toegevoegde waarde is. Het Sales Playbook kan een uitstekend middel zijn om alle koppies dezelfde kant op te krijgen!

Boudewijn Happe, directeur Data-collectief

‘Dit hadden we veel eerder moeten doen. De webinars hebben ons gestimuleerd na te denken over ons salesproces en te zien waar we dat verbeteren kunnen. Bovendien acht ik het zeer zinvol om mijn kennis en ervaring op het gebied van sales vast te leggen in het Sales Playbook.’

Susan Koenders, CEO Cocon Printing

Als gevolg van de invoering en het opzetten van ons Cocon Sales Playbook hebben wij wekelijkse salessessies. Deze leveren ons enorm veel energie op en inspiratie binnen ons team. Het grootste voordeel wat het Sales Playbook Cocon Print & Fulfilment gebracht heeft, is meer structuur in het gehele salesproces zodat iedereen binnen de organisatie weet hoe wij met klanten en nieuwe klanten willen omgaan. Daarnaast hebben de medewerkers hun eigen inbreng in het geheel gehad.

Luuk Post, CEO Contentkalender, Utrecht

Door het Sales Playbook hebben we • veel meer zicht gekregen op wat we oplossen voor de klant * meer grip gekregen op hoe we sales aanpakken Een mooi voorbeeld is dat een grote prospect vroeg: ‘kan je in drie punten aangeven wat je anders maakt’. Dat hadden we al verwoord in het Sales Playbook en mede door deze pitch is de partij klant geworden.

Frank Burgers, Directeur Burgers Verhuur Tilburg

Voor ons werkte het erg goed om samen met het team het commitment aan te gaan om sales naar een hoger niveau te brengen en (idealistisch) samen tot een strategie te komen.

Brigitta Lobs, mede eigenaar Jobtraining

Ik ben blij dat we dit traject zijn ingegaan. Het heeft ons nieuwe kansen opgeleverd en inzicht gegeven in hoe we sales effectief kunnen inzetten. Daarnaast heeft het een belangrijke bijgedragen geleverd aan het verbeteren van de propositie.

Hylke Vlierhuis, COO Voicebooking.com, Amsterdam

Ik heb nog nooit zo'n sterke koppeling tussen theorie en praktijk gezien. Jij analyseert diep en kijkt in de theorie maar de uitvoering en ook inspiratie en fun zijn op hetzelfde hoge niveau.

Erwin Nijlant, Mede eigenaar Xignia Hengelo

Het Sales Playbook is inmiddels de standaard binnen ons bedrijf geworden. Sales werkt er regelmatig mee, verrijkt het met nieuwe inzichten en kennis en is daardoor de leidraad in ons salesproces. We zijn er zeer tevreden over!

Klanten

Klanten van André Hagelen zijn o.a:

https://www.letmedoit.nl

https://www.letmedoit.nl